Dagens

Träffade Mike idag efter att ha tagit hand om syrrans trafikskola grejs. I jakten på ett mysigt café, gick vi runt halva Malmö, som är otroligt mysigt under den här tiden på året. Efter flera impulsiva beslut slutade vi upp på EH vid Lilla Torg. Lite tråkigt att alla utom EH och Pronto tagit in sina uteserveringar. Det är ju nu på året som man vill sitta ute under värmelyktorna och längta efter sommaren!

Julmarknaden öppnar inom kort och snart kan man gå ut för att överkonsumera glögg och lussebullar vid kanalen. Fick bevittna hur de flyttar på de små stugorna och tro mig, när jag och Mike gick förbi dem, fick det mig nästan att tro att man kunde få en sån i huvudet och överleva. Jag menar, man kan flytta dem på en handtruck… Hur som haver, så finns det för lite ögongodis i stan =(

Mike och jag diskuterade barn O_o Våra klockor tickar oerhört högt men ödet verkar inte uppfylla våra önskningar, men med tiden löser allt sig så det går nog bra. Så länge ingen av oss slutar upp som barnlösa och ogifta 65åringar så är det nog okej.

Kändes lite taskigt mot Mike då jag var halvvaken under hela tiden vi umgicks. Lättdistraherad som jag är, satt jag uppe och kollade igenom min kusins bdb >_< Dåligt när man vet att man ska upp tidigare än vanligt och fastna natten innan på något intressant… Nåja, det är inte hela världen =) Jag spenderade väl dryga 90minuter på att fylla i massa crap som egentligen inte ens har med bdb att göra eller något annat för den delen. Möjligtvis en kompisbok. Ni vet såna böcker man köpte eller fick i julklapp som liten där man kunde låta sina kompisar fylla i namn, intresse osv. Lite lustigt är det att man fortfarande faller för såna saker när man innerst inne vet att sånt sysslar man med när man går i mellanstadiet och livet är bortom arbetslivets motgångar. Under en tid där man inte behöver oroa sig för sitt eget levebröd och den globala finanskrisen.

Nåja, här är 90 saker om mig som är helt onödigt men som jag slösade tid på igår natt.

1. Exakt ålder? 22 år och 134 dagar
2. Vart bor du? Malmö
3. Bor tillsammans med? Familjen

4. Husdjur? fiskar
5. Färg på ditt hus / lägenhet? Gulbrun byggnad
6. När är du född? 1986
7. Klass? Blivande ESB Januari -09
8. Vilket år tar du studenten? TOG 2005
9. Något jobb? Nej
10. När ska du sova ikväll? När det inte finns nåt att göra framför datorn
11. Duschat idag? Ja, och hela jag doftar körsbärsblommor <3
12. Kramat någon idag? Ja
13. Pussat någon idag? Nej =(
14. Vad har du ätit? Godis :D
15. Dagens klädsel? Fred Perry skor, Vero Moda byxor + sweatshirt
16. Dagens smink? a la naturelle
17. Dagens sötnos? Twin <3
18. Dagens roligaste? Andreas
19. Har du många vänner? Definiera vänner
20. Hur många har du kysst? 7 om inte mer O_o
21. Vem kramade du senast? Mike
22. Vem pussade du senast? Mitt ex
23. Hur många har varit otrogna med dig? noll
24. Vem pratade du med i telefon senast? mamma
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Mike: görs idag? Fika?

FAVORIT

26. Favoritfilm? POTC, The Notebook, Transformers m.fl.
27. Låt? The Eagles – Hotel California
28. Mat? Mammas pho
29. Dryck? Vatten, chai latte, kaffe
30. Stad? Malmö, just nu iaf
31. Land? Australien
32. Ämne i skolan? Biologi

33. År? 2008

SENASTE:
34. Personen du tänkte på? -pass-
35. Personen du kysste? My ex…
36. Gången du spydde? Minns inte O_o
37. Gången du grät? 3 veckor sen
38. Pizzan du åt? Flera månader sen
39. Gången du var i Göteborg? 2006
40. Gången du var full? Juni 2008
41. Gången du var hög? Drugs stay away from me
42. Personen som såg dig gråta? Mamma?

ANTINGEN ELLER:
43. Svart eller vitt
44. Hund eller katt
45. Ut och festa eller hemma och mysa
46. Tv-spel eller datorspel
47. Singel eller upptagen
48. Lunarstorm, helgon eller playahead
49. Ragga eller bli uppraggad
50. Big brother eller paradise hotel
51. Svart hår eller blont
52. Bruna ögon eller blåa
53. Choklad eller lakrits
54. Göteborg eller Stockholm
55. Högerhänt eller vänsterhänt
56. Coca cola eller Fanta

57. Pizza eller kebab
58. Randigt eller prickigt
59. Älska eller älskas – man måste älska för att älskas
60. Leva eller dö

ANTAL:
61. Personer du älskar? Ytterst få
62. Personer du hatar? ingen
63. Personer som sagt jag älskar dig? 2
64. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 2
65. Glassar du ätit på en dag? Räknas ett bigpack glass som en?
66. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga kvar nu att gå till =(
67. Gånger du haft minnesluckor? 1
68. Piercingar har du? 5
69. Personer du saknar just nu? Ingen O_O
70. Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång och det gjorde ont att höra det
71. Vad ska du göra i morgon? Köra bil + shoppa skor

72. Ska du träffa imorgon? Inget planerat just nu
73. Sjöng du senast för? Yan
74. Hade du senast en msnkonversation med? Khoan
75. Spelade du tv-spel med senast? Brorsan
76. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Syrran och förvandla den till en festsemester!
77. Vill du kasta en sten i huvudet på? Äh, de som förtjänar det gör det redan på sig själva så varför ska jag ödsla energi?
78. Förtjänar att dö? Ingen
79. Vill du sova brevid inatt? Någon som kan värma mitt hjärta och få mig trygg
80. Gör dig glad? havet
81. Gör dig ledsen? motgångar men det vänder!
82. Vad vill du helst göra nu? Sova
83. Önskar du att du slapp göra? Uppkörning
84. Vill du ha nu? En perfekt date
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? En Prius!
86. Längtar du till? Nästa dag då det inte blåser så jag kan besöka mitt älskade bo01
87. Tycker du om dina betyg? Okej men kunde gjort bättre =(
88. Ångrar du i ditt liv? Inget, hade inte varit jag om jag ångrat något
89. Är det bästa som har hänt dig? Sommaren 2008

Leave a Reply

