Snö…

Jag officiellt hatar snö. Inte nog med att det är snöstorm ute, jag har varken en söt mössa ELLER coola stövlar att flasha runt med. Jag vill ut. Men blåsten hindrar mig och det stör mig enormt mycket. Jag hade mer eller mindre hoppats på en eventuell utgång idag som slutar med att jag och mitt fina tjejsällskap har ont i höfterna och fötterna efter att ha dansat i flertalet timmar och retat gallfeber på de vi nobbar :D Det vore kul efter alla misslyckade kvällar i oktober.

Usch, det här är så uttråkande! Fick inte ens hänga med och handla mat. Visserligen faller det inte i allas smak att göra en fredagseftermiddag i november, men jag gillar det. Det kanske är min enda chans att komma ut en stund idag istället för att bli inbjuden till att umgås med desperata 30+ på krogen eller vara hemma hos ännu mer desperata 23+ och supa alternativt glo på när de spelar. Pest eller kolera någon? Nä, orka.

Mysig hemmakväll med brorsan med onyttigheter och massa drogande av Samantha Who? och eventuell en massa filmer får det nog bli denna novemberfredag.

ps. rosa + grå = <3

//Cae~

Leave a Reply

