GAH!

Jag är uttråkad och mentalt utmattad. Av vad vet jag inte riktigt än men det är definitivt inte julstressen. Jag har vägrat den sedan förra årets bravader och sedan dess har jag låtit bli att hoppa på den stresskarusellen. Gör inget gott för min del att den är så jobbig. Dock är det mysigt med all belysning runt omkring en och fastän man inte har någon käresta så är det faktiskt helt okej. För att vara ärlig så trodde jag att ångesten skulle ta över rejält men det gör den inte. Känner inte av den överhuvudtaget, jätteskönt!

Man borde ju nästan gå ut och käka middag med någon bara för att maxa myskänslan men just nu vill jag ha varma brända mandlar och glögg med mamma. Man får hoppas på att hon kanske är ledig på torsdag eller finner orken på fredag så kanske man hinner med det.

Usch, hade ett jättesug för en danskväll faktiskt. Men det tror jag nog att jag skippar. Får ta det lugnt nu fram till nyår så jag har alla krafter som kan tänkas behövas till en speciell persons födelsedag. Sedan bär det av till EBS som jag längtat så efter. Snart är de här! Mina nya utmaningar som jag ser fram emot. Så som saker och ting ser ut nu, så kan jag söka till Creative Service Management. Ska bli väldigt intressant, antagningskriterierna skrämmer mig lite grann men när jag ser betygssystemet vet jag att när jag går ut kan jag glatt säga: I came, I saw, I conquered! <3

Gott folk, låt inte veckodagarna ta sönder er! Snart är det lill-lördag och det innebär att helgen snart är här! Ta det lugnt i julkarusellen så ni orkar med kommande storhelger!

//Cae~ that’s looking for her pretty boy, oh where art thou [continues to listen to Pretty boy – M2M]

Leave a Reply

