Gårdagen

Middag med Victor var väl okej förutom det att jag var den som faktiskt försökte hålla en konversation trots min trötthet.

Mötte upp mina partypinglor och vi hade kul på Gökboet. Vårt sällskap utökades när 2 pojkar från raw’s umgängeskrets hakar på vårt följe. Det gick väl bra tills man fick ont i bröstet på grund av inandningen av röken på Breeze’s dansgolv. Så fan heller att jag sätter min fot där igen. Viga har rätt, det är en värre köttmarknad där än vad det är på Slagthuset. Min smärta blev oumbärlig och jag gick hem. Den promenaden tog ju “bara” en timme… Väl hemma krashar man ner i sängen och sover gott i 11h.

Under nattens dansande insåg jag att jag, trots det är mot min ursprungliga natur, verkligen inte orkar med förhållande just nu. Det är bara så jobbigt att ha någon som ringer hela tiden. Visst det är ju lite gulligt ändå men jag vet att jag inte kommer att slåss för något. Jo, för mig själv men då kommer det innebära att människor blir utsatta för en totalt egoistisk tjej som bara dissar allt och alla i sin väg. Inte så schysst direkt men det är väl en helningsprocess.

För första gången sedan Halloween sa jag hans namn igår. Jag har saknat just den värmen. Den värmen som ingen annan ger mig.Alla kramar jag får, jämförs omedvetet med hans. Den värmen och tryggheten som hela mitt hjärta var insatt i. Jag vill inte det här, jag vill inte sakna honom men jag gör det och jag hatar det. “Things will never be the same again” with Cae.

När P sa björnkram var jag nära att brista ut i tårar bara för att jag saknar brorsan men har knappt råd att ens ringa. Jag vill umgås med någon som verkligen verkligen bryr sig. Jag orkar inte med skitet jag utsätts/blivit utsatt för. Jag vill ut och dissa. Jag dissar till och med Twin numera. Jävla självförsvar eller vad fan det nu kan vara. Jag börjar tröttna…

//Cae~

Leave a Reply

