Ace’d!

Oh ho ho ho! Jag ägde provet. Ingen förvåning direkt men ändå. Jag är lycklig och helt annorlunda. Sa till Petra idag att vanligtvis brukar jag inte vilja gå fram och göra saker först men nu gör jag det och jag älskar det. Jag ogillar att vara sist. Och det kändes über när vi fick tillbaks proven. 100% stod det. 100% ! Glad jag är ;D

Firar det just nu genom att plugga ännu mer på testet som kommer imorn. Dock tror jag inte dagens drinkprov gick lika bra, blandade ihop två saker. Jag skrev float på Cape Codder när det ska vara topping ;( Och så blandade jag ihop måtten med. Suck. Men det ska nog gå bra på måndag. Eller bättre rättare sagt! Blir en lugn helg, kanske hälsar på Robban på Deep men orkar nog inte. Hade dock varit kul att stå där dock. Får prioritera helgen så jag lär mig pouring ordentligt och sen fixa till mina små misstag vad gäller recepten.

Back to studies! <3

//Cae~

Leave a Reply

