Släng dig.

Släng dig i en vägg eller något hårt plant material.

Jag blev så irriterad under free-pouringen när en viss M i klassen påstod att Springsteen gör den enda bra musiken. Att påstå sig vara någon som uppskattar musik är fel när man inte kan lyssna på mer än en genre och uppskatta de på samma sätt som sin favoritgenre. Det är så fel att kalla sig en musikälskare när man inte ens kan erkänna att det finns bra musik utanför det man vanligtvis brukar lyssna på.

Hur som helst, free-pouring är kul men jag måste finslipa min bouncing. Måste skaffa flaskor och det illa kvickt så jag kan öva öva och återigen ÖVA. Ägde drinkprovet trots mitt tveksamma moment, dock fick jag en notering på Harvey Wallbangern (10 cl apelsinjuice och inte 6 >_< )men det är inget att oroa sig för. Den byggs och är inga problem så länge jag vet hur man gör den väl inne i baren. Dock vet jag att jag missade en grej på dagens prov ;(

Nåja, ett fel berövar mig inte på mitt MVG! Är så trött men vill ändå så gärna sticka ut och kolla på hur bartenders jobbar. En vecka och man är redan skadad, dock på ett roligt sätt ;D !

//Cae~

Leave a Reply

