Ah my gawd!

Fick tillbaks fredagens teoriprov idag. En överdos av ångest lider jag just nu av. 97%… 66 av 68. Bajsresultat som förstörde mitt streak. Mitt fina 100% streak. Får nog nöja mig med att jag fortfarande är i MVG-kategorin i alla fall. Nu ska man bara lyckas fixa 20 drinkar på 10min, sen är allt bra. Free pouringen går bättre nu, får öva lite ikväll efter teoripluggandet. Denna gången SKA jag ace’a den. Ska nog repetera lite på drinkarna också så man inte får hjärnsläpp när man väl står i baren. Kommer nog inte få 100% på dagens drinkprov. I messed up on the Lennart and the Ragnar ;( Typiskt att jag glömde bort Kurant och Päroncognac. Sämst! Nåja, får se fram emot morgondagens prov. 100% here I come!

//Cae~

Leave a Reply

