Pretty fly!~

Nä det har inget med låten att göra även om den är bra.
EBS lider mot sitt slut och man har äntligen bankat in alla drinkar i huvudet. Lite sorgligt att det tar slut i och med att man sett fram emot det så mycket, haft så mycket kul och fulat sig i baren så mycket att man halvt vek sig av skratt varje dag! Hur som helst har jag höjt mig till 96.5% nu och det ser ljust ut till och med på provet vi hade idag som förberedelse till slutproven. I övrigt oroar jag mig inte, förutom på free pouringen. Men enligt Toni så gör det inte så mycket då det inte sätts så mycket tyngd på just den delen. Huvudsaken är att vi kan teorin och att det funkar i baren.

Sjuuuuuukt! Jag vill faktiskt gå ut med certifikatet i handen, för då har jag ytterligare ett papper att visa upp stolt. Men å andra sidan kommer jag sakna alla de morgonar som man står utanför Buddha, frysande och i väntan på Toni medan man snackar strunt om precis allt med klassen. Ni är underbara!~ Och ni vet vilka ni är ;D

Hur som helst så uppdaterar jag efter provet imorn. Ska banka in det sista av drinkarna så det verkligen är etsat på benmärgen! För ni minns väl mitt löfte om att rocka EBS?

//Cae, som inom 4 dagar kan titulera sig som bartender~

One response to “Pretty fly!~

  1. Lycka till!

Leave a Reply

