Titel: Bartender

Utbildad bartender nu! TJOHO! I och för sig fick man ett VG+ men jag utvecklades som person så det gör inget ;D Vad lycklig jag är nu. Dock står jag inför en ny utmaning, att hålla kvar kontakten med folket. Har alltid varit dålig på det, i alla fall än så länge men det ska det bli ändring på! Nåja, ska väl försöka klura ut hur jag ska hinna med allt och samtidigt ta CSM på Lernia. Hoppas det löser sig för jag kommer klättra på väggar om jag inte får jobba som bartender och plugga. Genom EBS bevisade jag att jag kan plugga, jag kan plugga även om någon slänger fram ett häfte på x antal sidor och säger att det är prov på det dagen efter. Jag klarar det, med 91% säkerhet.

BLÄ på vädret just nu. Det blåser som in i och jag måste handla. Jag vill inte men måste. Jäkla vinterväder. Jag ska fan i mig önska mig en värmefilt till min födelsedag. Då jävlar så slipper jag åtminstone frysa inomhus.

Som avslutning – Kärlek till EBS <3 Bästa tiden i mitt hittills levda liv, där verkligen varje dag var fylld med skratt och nöje. Som plus på kanten fick man lära sig massa nytt med. Underbart! Vänner för livet har man också hittat. Kärlek rent av!
Examensdagen var lyckad, slutproven gick som smort och middagen var väldigt mysig. Middagen blev av på Tonis familjekrog Natalie ute vid Ribersborg. Mysigt, tills vi fick shotta Fernet. ALDRIG mer! Sen blev det Gökboet och vi alla hade trevligt, bevis finns på Facebook.  Därefter bar det av till Buddha där Toni host’ade NRJ at the Club. Grym upplevelse men musiken svek en aning. Spenderade större delen av kvällen att spana in bartendernas jobb och effektivitet. Godkända men knappt i mina och Robbans ögon ;P Nåväl, kvällen var lyckad och nu första måndagen känns det lite tomt. Ingen frusen morgon som man klagar på med Petra och Robban. Men det kommer fler chanser för jag saknar er redan! <3

Leave a Reply

