Jahao…

Sov bort hela söndagen, gick bara upp för att äta och duscha sen sov jag igen. Underbart ;D
Behövde verkligen det efter helgens jobb. Måste dock hitta tid så jag kan hälsa på mina kära morföräldrar. Var ett tag sen sist och jag lovade faktiskt att hälsa på oftare. Får väl ringa in och fråga om jag kan käka middag någon gång denna veckan. Torsdagen är bokad dock, ska hänga med mitt underbara gäng på Fagan’s och bara njuta av vardagen <3

Just det ja! Jag fick en fråga om vad Entourage var för något. Är en (surprise! *ironi*) amerikansk serie som kretsar runt en ung skådespelares karriär och hans närmsta umgängeskrets (därav namnet entourage). Visserligen svärs det en hel del och det strulas runt mycket allt eftersom serien rullar på men den har dess golden moments. Karaktärerna är såväl som välskrivna och välspelade av varje skådis. Ett rejält plus på kanten är att många av de “catchy lines” som spottas ur här och var med jämna mellanrum faktiskt är påhittade under inspelningen. Skratt garanteras under dessa 5 säsonger som är utsläppta och den är definitivt starkt rekommenderad, inte bara för att ödsla tid och för det höga imdb-betyget utan också som ett sidonöje när man vill ta en paus från all vardagsstress. Vänta inte, börja glo! Jag kan lova att man fastnar för den, förutsatt att man är lika skottad i huvudet som jag är ;D

Let’s hug it out bitch!

//Cae

Leave a Reply

