Budogan

Trots försovning var och hämtade mitt numera älskade certifikat från EBS. Det blev återigen strul med klädesleveransen så det blev inga EBS-tröjor idag heller ;( När jag och Robban hade terrat de stackars eleverna så har de nog blivit lite bättre på att fixa grejerna i baren. När de slutade, stack vi till centralen – Robban hem och jag mot Kastrup. Jag tog det tidigare tåget utifall att jag inte skulle hitta eller om något skulle hända så kunde jag vara där i tid ändå. Men som vanligt är flyget från Heathrow försenat och det slutar med att jag väntar i 90 übertråkiga minuter och plus på kanten att jag somnade ståendes.

Väl hemma vräkte jag i mig en massa gifts från Hong Kong ;D Skoj skoj! Spillrans nya Boss och RayBan brillor, min älskade 1881, DKNY’s Be Delicious och en ny plånbok. Älska! Man ser helt sofistikerad ut i dem men det är coolt.

Sen stack jag iväg med Blondie till hans budogan-träning. Sjukt häftigt! Vet inte om man vill prova på det men det verkar intressant. Dock vill jag nog inte bara träna med killar. Helt tradigt, finns ingen variation what so ever. Bleh. Men anyway, att se på när de övade falltekniker och så vidare var väldigt underhållande. Efter träningen var vi båda två vrålhungriga så vi körde iväg till Sushido och köpte var sin 13-bitars. Hem till mig och käka! Härligt avslut på dagen tycker jag och imorn blire middag på Fagan’s med de härligaste människorna jag känner! ÜBER! ;D

//Cae

Leave a Reply

