Äntligen Fagan’s

Riktigt mysigt igår kväll när man satt och käkade Monte Cristo biffen på 300g. GÖTT! Jag vet, jag och mat – en omätbar kärlek och jag citerar Robban: “Man vet att Helena bara är så lycklig när hon vet att det är mat involverat.” Och jag kan inte göra mer än att hålla med, för det är 100% sanning i det han säger. Hur som helst, quiznight blev lyckat. Visserligen hade vi uppenbara fel men jag vet numera att jag är grym på anagram!

Ska nog jobba idag och är jag ledig imorn så blire filmkväll! Jag har saknat att bara kunna sitta ner och glo en massa film. Roligt ju! Och blire så, så ska jag köpa nachos och salsa och ha det som snacks. Jag gillar det faktiskt efter alla de gånger man delat en tallrik ute på krogen. Måste dock leta fler jobb. Jag vill ju kunna jobba under dagen med. Lite omväxling vill man ju ha. Och pengar. Jag vill ha pengar just nu. Massa pengar. Så varför inte tjäna det på något man gillar att göra? Dumt annars. Men vi hörs i vimlet eller i avgaserna ;P. Hinner jag ska jag nog ta en tur i stan, sticka till SFbok och köpa lite manga. Längesen jag fastnade för ett par böcker så det är väl dags nu. Laters!~

//Cae~

Leave a Reply

