No more drama

Som Mary J sjöng, och om man bara slapp det. Har inte haft så mkt drama i livet sedan jag slutade spela MapleStory och det var för 2.5 år sen nu. Sigh… Visst, the show must go on men ibland orkar jag inte. Visserligen har det inte gått i överstyr än och varken jag eller mitt ego är skadat. Men frågan är den om mina nyfunna vänner har blivit det. Den ena klarar sig det vet jag stensäkert, men den andra. Han påminner allt för mkt om ett visst ex som jag definitivt inte vill nämna namnet på. Inte för att jag avskyr personen, det gör jag inte, men för att hans namn inte ens är värt mödan att nämna. Inte efter incidenten 2007. Jag avskyr februari. Verkligen avskyr, dramat och skiten bara samlar sig i högar. Suck.

Hur som helst, efter gårdagens I Love Sixteen så är det hemskt. Aldrig har jag serverat så många glas vatten i mitt liv. Inte ens på sensommaren när alla svettas som grisar. Meh! Har så tråkigt. Men som tur är, är min räddaren i nöden Diana, i alla fall denna gången. Vi ska fika och snacka massa skit. Underbart! I like. Och senare i veckan, närmare bestämt på torsdag ska vi alla se Seven Pounds. Heavy film med Will Smith! King! Och vi som i Robban, Diana, Blondie, Patrik and myself ofc <3

Ses i vimlet!
//Cae~

Leave a Reply

