Lösning ;D

Har äntligen hittat en lösning till mina intriger i livet på senaste tiden, vilket är underbart. Visserligen kommer det innebära lite sårade känslor men det drar inte ut på det i alla fall och av alla lösningar och alla möjliga scenarior, så är det den ultimata och det ska verkställas.

Helgen har varit underbar i alla fall. Hade roligt på jobb och spenderade helgen med mina underbara Landskrona pojkar ;P Sen att man fick ett schysst sms igårdags kväll var ju fan i mig inte kul. Jag vill ha en förklaring och jag vill ha en nu.

Leave a Reply

