End of drama… for now

Pojkarna tog det ganska bra, förutom det att jag fortfarande vill spränga en viss bubbla hos en viss person. I sinom tid kommer jag göra det, en vacker dag kommer jag spränga den och säga välkommen.
Dock trodde de inte att jag hade det så genomtänkt. Sorry boys men så fungerar min hjärna, jag har ju sagt det till er att jag vrider och vänder på allt och så har jag alltid en back-up till min back-up som också har en back-up. Inte för att låta paranoid eller så men jag ser hellre efter min rygg 2 gånger innan för att vara säker. Och ni vet, bad things happen afterall. Nåja, triangeldramat är ju löst i alla fall och det slutade gott.
Låt oss för stunden hoppas att vänskapen håller bättre än så. Jag tycker fortfarande om hans ögon och jag hoppas att Petra har fel och att jag har gjort rätt uppoffring. Det har jag nog, efter så mycket eftertanke på precis allt, efter all analys på varje lilla rörelse så borde det vara rätt annars lär det väl slå mig ett bakslag någon gång snart. Löst är det i alla fall och jag vet att det blir lite spänning mellan oss nästa gång vi ses. När det nu blir…

JAG VAR VID HAVET IDAG! *lycklig* Lite tårar blev det, var ju trots allt spänning och lite ordbyte om våra förflutna mellan mig och Blondie, men stark som jag är klarar jag såna tillfällen. Jag vet att jag har rört om i deras huvuden nu men nu har de i alla fall mina åsikter och mina tankar så det borde öppna en hel del fack från deras sida. Jag hoppas på det bästa! Hur som helst såg jag en jättetjock, lurvig, fyrbent, söt, gosig och fluffig varelse vid bryggan. En skogis. Gosh I have missed! Men jag tog världens finaste bild på Bo01 i alla fall. Tanken slog mig faktiskt hur mycket det spelar roll att gråta tårar i havet. Jag menar det är ju bara saltdroppar ändå… Nåja, JAG VAR VID HAVET IDAG! ;D

Mitt älskade Bo01. Har nog gått ett par hundra gånger på just denna träsak, vad jag nu ska kalla den för. Jag älskar stället, min lilla fristad. Som jag sa till Blondie: Heaven is a place on Earth and this is my heaven. <3

//Cae~

Leave a Reply

