Kvällsfika!

Längtar! Ska träffa en awesome person ikväll vid namn Diana. Ser fram emot det faktiskt även om det blir lite sent men det gör inget. Jag behöver lite omväxling rent umgängesmässigt.
Är jättestolt över mig själv för att ha avverkat en halv bok på 270 sidor totalt under knappt en dag ;D Inte bara det att jag läser snabbt men jag lär mig samtidigt. Beat that! Ska försöka läsa igenom den 2 gånger till innan jag kan känna mig redo. Annars är den absoluta deadline den 10e. Det löser sig säkert. Sen kommer helgen! OMG @ it. Vet inte hur jag ska känna för den men att jag slipper vara hemma innebär ångestfri! Nåja, det som sker, det sker.

Kom på att jag skulle snacka med brorsan idag… Lär ju inte bli av nu när jag ska träffa Diana så sent, men det gör inget för jag vet att han kommer förstå, underbar som han är.

Now I’ll let this night rock my socks (or panties)!

//c_Cae~

Leave a Reply

