Vår?

Har börjat känna av pollen i luften nu. Gick upp med utslag på halva fejan och under nyckelbenen (lolz höll på att skriva nackbenen), mindre kul but I got it covered! Bokstavligen. Det går över snart om en vecka eller så. Eller så går jag runt med några märken här och var som får folk att tro att jag fått sugmärken men hallå! Sugmärken är för 14åringar! Eller nåt. But the word hicky is fun. Hur som helst, det är vilket fall som ett gott tecken på att våren är här och jag protesterar mot kylan med min über-awesome skinnjacka. Den fyller ett år snart! Nästa månad. Närmare bestämt den 12 april. Varför jag minns det vet jag inte men jag gillar den ;D

Fikan blev en krogvisit och jag fick min screaming *jumps of joy, yes I are tired*. Ska nog be de skvätta i lite cointreau nästa gång så man får en twist! Jag saknar baren ;( Anyhow, fick en liten överraskning som först skrämde livet på mig. Dumma pojk, du behöver inte oroa dig för mig när jag har pratat med min brorsa! Trust me but thanks for the concern <3

Och imorn blire träning för min del! Ska skaffa mig ett träningskort så jag kan träna ofta! Har saknat det och är stolt över att jag äntligen tagit mig i kragen och gör det. I likes. No, I mean I loves. Uppdaterar senare idag, ska sova strax så man är någorlunda levande när man ska till läkaren imorn. BLEH! Hoppas man slipper ligga på operationsstolen igen. Som sagt, uppdatering senare. Nog. Eventuellt. Kanske.

//c_Cae~

One response to “Vår?

  1. Me no like pollen, gives me eye problems and my nose will start to bleed water. Not nice.

Leave a Reply

