Ego? Hell yea!

Jag är så självupptagen just nu. Jag älskar mina Boss-bågar och jag älskar det ännu mer att jag passar i dem ;D Var ute med dem för första gången idag and I loved it. I still do. Ska nog försöka ha på mig de oftare.

Och nu för en liten confession, ja förutom den att jag älskar mitt underbara ego då, är att jag fuskat med pluggandet och har börjat kolla på Moonlight Resonance igen ;P Typiskt att det HK dramat är bra, dock är den snart slut. Får snart börja på en annan, frågan är bara vilken. Gör inte saken bättre att MR har Bosco & Raymond med, yes I’m a sucker to pretty boys. Eye candy ftw *sparkling eyes*. Och fett stort plus att Linda kör en Prius, en silvrig en <3

[för er som inte vet; Raymond till vänster, Bosco till höger]
Säg mig var hittar man såna i Malmö? Gifv! *drool*

Har haft ganska mycket att göra idag men jag gillar det. Längesen jag hade så fullt upp så jag slapp sitta vid datorn. Dock gör det inget, jag gillar att vara upptagen. Så slipper jag slösa energin vid datorn eller onödiga tankar. Jag vet, min marvelous brain måste få vila. I’m awesome but awesome people need rest too.

Hur som helst, ska fortsätta glo MR nu. Låter som en nörd nu, but I like it!
Talk nerdy to me!
//c_Cae~

Leave a Reply

