När pinglorna leker…

Så leker ingen annan som vi!
Ja, som de flesta av oss känner till *sneglar på bilder från helgen* så “jobbade” jag både under fredagen och lördagen. Mestadels lördagen men fredagen var egentligen välförtjänad “vila” för min del.

Får väl ta fredagen först. Först upp, tvätt. Massa segande och pratande med mamman min. Berättade för henne att jag är upptagen denna kommande helg för att en viss T ska ner till Malmö! Jag är lycklig. Min polare kommer hit! For once. Det har ju bara gått 10 år sen sist du var här…
Anyhow, blir sedan upplockad av en viss Blondie och drar till Center Syd, handlar och segar. Sen bar det av till årets allra första grilling. Visserligen kände jag mig duktigt malplacerad hemma hos Blondies föräldrar. Sjukt att man fortfarande inte vant sig vid att såna lyckliga familjer finns. Det gick bra i alla fall men grillningen måste jag säga var tråkig. Ville mest flippa ut men hade ingen att göra det med ;( Men strunt samma, jag kommer arrangera något så sjukt roligt att folk aldrig kommer sitta och se tradiga ut. Aldrig.

[Jag presenterar min Crew of Awesome, Diana & Blondie] PUSS!

LÖRDAG! OMG. Lite ändringar i planerna gjorde så vi var tvungna att köra till Malmö och plocka upp min alldeles egna ms Awesome. Ja, jag kallar henne så, låt mig. Allt går väl förutom det att jag fick fete blåmärken på mina redan knäppa knän efter att bokstavligen gått in i en kundvagn, som självklart syntes när jag hade mina piratbyxor på mig. Jag skyller på att det var en söt pojke som jag bara råkade glo på just då ^-^ Sen borde jag haft på mig glasögonen och mina short shorts ;D Hade dödat folk med dem, får väl bli det nästa gång. Hur som helst, vi fixar till det sista och kör iväg. Väl framme möts vi av glada släktingar som verkar smått förvirrade att två übersnygga storstadstjejer hängt på. Uppad status för Blondie, vi bjuder på den! Jag vet att mångas tankar undrade vem som var vems flickvän och jag kan säga: Jag? Någons flickvän? Serru väggen där? Släng dig mot den.
Anyhow… Smörgåstårtan var über! Helt klart godaste jag ätit på ett bra tag. Under måltiden, funderade vi flickor faktiskt på att dra ett tal. Något i stil med: “Tja! Vi utbölingar till storstadsflickor ville bara tacka för inbjudan till denna oerhört glada familj…” Fast sen kom vi inte längre. Hade varit roligt om vi gjort det men men, det gick ju bra ändå. Helt sjukt att vi var vid Ringsjön utan att jag märkte det, men vi körde ner dit ändå med Blondies lillasyster och deras kusin. Skoj vi hade, bara synd det att just den delen av sjön var frusen. Jag som ville kasta stenar ;( Jag vet, till och med awesome people får inte alltid vad de vill ha.
Tillbaks till idrottsklubben blev det och vi bestämde oss för att fixa Blondies tuppkam. Helt sjukt. Vi mer eller mindre stänger in oss i ett av rummen och whatever higher power that exists vet hur länge det tog att fixa hans hår. Sen att en liten grabb oxå ville ha samma frisyr, förgyllde bara tillfället. Bara roligt när släktingarna fick syn på en liten mini-me. Fett nice I say ;D Släktingarna drar och efter en kanske lite för lång väntan på födelsedagsbarnets vänner, drev det roliga igång.

[storstadsflickor och deras lantbyte]

Småpojkar dyker upp och jag bjuder genast på lite shots. Alla ska ha, undantagen fanns men de hade godtagbara ursäkter. Offer väljs ut av mig och Diana. Slakt. Först ut ska de bli fulla. Stackars Niklas. Jäkla roligt när Blondies brorsa börjar utmana Diana med att säga att hon inte skulle göra det han gör mot sin flickvän. Stupid little boy, you don’t know what we’re capable of. Yet. Cause if she was sitting in my lap…
Tillbaks till huvudämnet Niklas. Stackars pojk. Drink på drink bara råkar komma i hans väg. Inte svårt att få en sån pojke att dricka. Verkligen inte, speciellt inte när man bara råkar trycka på rätt knappar, typ dra fingrarna långsamt genom håret med kroppen nära stackarn. So fun! Man “råkar” ju sedan sätta sig på de mest oanade sätten i hans knän för att jävlas och precis när han går ut från toaletten, attackeras han mer eller mindre av oss. Dörren stängs, no seatbelts. Action! What happened in there, stays there until I wanna tell. Så mycket roligare att berätta om det än att skriva. I alla fall nu. Pojken blev ju duktigt förvirrad. Vi la av sen när vi blev hungriga och käkade upp resten av vad som var kvar av smörgåstårtan. Men det var väl lördagen. Det mesta bara dog när min andra halva stack. Vi får planera nåt liknande, betydligt mer awesome i framtiden *glor på den 6 juli*. GULDKANT i alla fall!

OCH SEN, körde lilla jag en Audi A3 Sportsback! Helt underbart. Helt über. My god vad den bilen är härlig att trampa plattan i mattan med. Jag är KÄR! GIFV! :3 Jag älskar att köra som jag gjorde. GOSH! *är hög*
Ni kanske minns att jag nämnde att grön skulle bli det nya lila? Gissa vad som lästes i dagens Metro?

//c_Cae~

Leave a Reply

