Wönderful!

Var ett tag sedan sist så lite uppdatering innan det följs av en förklaring till titeln.

Helgen var helt okej men jag ville sova mer men det blir sällan som man vill om man inte planerat det noggrannt och det har jag inte gjort på sistone på grund av att jag helt enkelt inte varit på topp. Dock har jag lyckats träffa Diana flertalet gånger men vi båda anser att det inte är tillräckligt många gånger som vi träffas. Rätta mig om jag har fel men det känns ju som en halv evighet sen och ändå var det igår vi sågs sist. Hur som helst ägnade vi hela lördagen med fönstershopping, mest dedikerad till skor så klart och vi kom fram till en plan. Om man ska shoppa, kan man dela upp det på en hel vecka! Som till exempel; måndag – skor, tisdag – byxor/kjolar, onsdag – tröjor/toppar, torsdag – smycken, eller något liknande.
Vi hann med en fika så jag kunde smått analysera lite baristas, dricka islatte och sedan glo på skaterboys. Var ju tvungen att sticka till Arlöv men tyvärr så fail’ade min timing mig denna gång. Det visade sig att mormor var i Stockholm och hon lär ju inte bli vidare glad att jag missade henne. Får kompensera med ytterligare ett besök denna vecka.

Söndagen ägnades till ett par busiga syskon ;P Var okej bara det att vi alla var nog duktigt trötta efter en tuff vecka. Och som en side-note, jag gillar Patriks lägenhet ^-^

Idag var det jobb och en massa andra glada nyheter. Maj ÄR en bra månad för mig. 2005 – studenten, 2007 – Linkin Park i Globen, 2009 – Prius? Ah My Gad! Och just idag, älskar jag livet lite mer än vanligt <3

//c_Cae~

Leave a Reply

