Utmanad av SciFiGirl

Fyra tv-program jag brukar se:
– Heroes
– CSI (Las Vegas med Grissom så klart!)
– Entourage
– How I Met Your Mother

Fyra saker jag gjorde i går:
– Besökte min moster och hennes döttrar <3
– Lockade fram skratt hos de som förtjänar det mest just nu (ja, jag menar er!)
– Lunchade med mormor
– Höll mormors hand för första gången på över 10 år (mm jag var och är fortfarande mormors lilla tös)

Fyra saker som står på min önskelista:
– VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM *dreglar över en Aston Martin V8 Vantage*
– Prius
– Gourmetmat
– Resa utomlands!

Fyra saker jag avskyr:
– Att behöva upprepa mig själv
– Skitsnack (säg det rakt upp i mitt ansikte istället)
– Vänta på folk
– Folk som verkligen inte lyssnar

Fyra saker jag tycker om att göra:

– Umgås med de jag gillar
– Sticka till kusten
– Skratta
– Resa

Fyra saker jag åt igår:

– Ris
– Kakor
– Kycklingspett
– Bröd

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till

– Reira
– Ellie
– Derek
– Andy

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
– Klädesdesigner
– Make up artist
– Marinbiolog
– Service Manager

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
– Sibylla
– MAX
– McDonald’s
– Burger King

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
– Diana
– Johanna
– Rob
– Mamma

Leave a Reply

