Flytt?

Funderar på att flytta min svenska blogg någonstans. Frågan är dock var eftersom jag vill att det både ska gå ihop med min traditionella signatur och så ska det finnas en ljus och trevlig layout, samt statistik över läsare. Jag vet att många läser min blogg och jag vill veta hur många. Jag ska inte rabbla fler krav och efter igår natt så har jag säkerligen skrivit upp mig på minst två andra bloggsidor.
Det skadar ju aldrig med en ego-boost ;D Perfektionist in till benmärgen!

//c_Cae~

Leave a Reply

