CSL!

Snart är jag klar med min CSL-ansökan. Jag gillar att skriva sånt men denna gången tror jag nog att jag är för självkritisk för att ens tycka att den är grymt bra skriven. Den är det på många sätt men jag irriterar mig på vissa saker och jag vet inte hur jag ska kunna rätta till det. Ni får jättegärna be om att få läsa den så jag kan få lite åsikter :b Den ska vara bra. Så pass bra att det inte ens ansökningspanelen på utbildningen hinner blinka innan de bestämmer sig för att ringa mig och be mig komma på intervju. För jag vet att intervjun kommer sitta som en skräddarsydd kostym när jag väl är klar. Nåja, ska fortsätta med den så jag blir klar nu när den är på 65%! Uppdaterar senare om jag kommer ihåg det ;D

//c_Cae~

Leave a Reply

