Orange!

Dagens inlägg baserar sig på gårdagens händelser.
Var ute och stekte med syrran på balkongen och jag är redan lite orange ;D Ja, du läste rätt, orange. För gula människor blir inte bruna när de solar, utan de blir först orange och SEN brun. Så just nu är jag inte gul längre som en miljard andra människor här i världen, utan jag är orange!
Stekningen går bra medan man njuter av den fina musiken i öronen samtidigt som man planerar en picknick med mamman sin. Varvid syrran tillägger att jag blir brun lätt. Bara för att hon är blekvit alltid ;D

Från ingenstans, kommer brorsan springandes ut med min telefon i handen. And it’s my ms Awesome that has gotten home! Hjälpte mamma snabbt med middagen, bytte om och bokstavligen rusade hem till henne. Och skoj hade vi. Lite kvalitetstid med varandra efter ett bra tag ifrån. Och så har vi fastställt att vi ska till Miami nästa år! Great to have you back darling <3
Och nu ska man fortsätta steka innan man börjar ringa folk så man kan komma iväg senare ikväll!

//c_Cae~

Leave a Reply

