Bartending skills

Oh my lord!
Var på Deep igår och det kändes väl lite konstigt att bara stå där. Dansa är inte min grej med fel sällskap så jag hängde mest vid lilla baren där Tomas jobbade. Sjukt grym kille det där! Vill också kunna flair’a och vara så grym. Stod ju och var helt såld på hans skills! HELT såld… Hängde sen med Mattias och packade det han behövde för sin Halmstadsresa. Jättemysig lägenhet han har! Och vi bor så nära varann! Får umgås mer med honom <3 Tillbaks på klubben, dreglade man återigen över bartendern man tätt följt under nattens gång. Sjukt att jag är så inne i bartending nu. Men ja, älskar man det så älskar man det.

Hade sedan under städningen en väldig diskussion om USAs stater och dess huvudstäder. Jag älskar intellektuella samtal med människor som vågar stå för sina åsikter och inte ger sig. Bara till att älska läget då! Hur bra som helst att vara kring människor som står för vad de säger och faktiskt kommer med argument som är godtagbara och inte med något så mesigt som: “Mja, du har väl rätt men det är ju som det är”. Tack och lov!

Promenaden hem var nice. Dock var man nog lite för trött för att ens vara enormt entusiastisk för diskussioner som jag normalt brukar vara. Inte lätt när man ovant varit uppe i över 20h. Det slog mig att Tomas är den bartendern som jag för ca ett år sedan tyckte var hur grym som (och lite till) när man var på Chokladfabriken. Världen är liten och ödet är ett roligt ting, don’t you think?

Tack för allt pojkar <3 Must do that again!

//c_Cae~

Leave a Reply

