Äntligen Ministry of Sound 2009!

Efter månader av längtan och äntligen är det här, Ministry of Sound 2009! Sjukt härligt för det blir min och Dianas första tjejkväll ihop. Sinnessjukt att det är kombinerat med MoS 09 eller hur? Hur som helst har jag hur mycket som helst att göra innan dess att jag ska träffa Patrik och sedan Diana för förfest och allt vad det innebär.
Laga middag härnäst! Ska bli gott och prova en ny sås med rödvinsbas. Hoho~~ Jag älskar att leka i köket. Men så tycker jag om att leka alltid ;D

Säsongsavslutet på Heroes var väl grymt. Men jag gillar inte hur själviskt det kan vara. Ursäkta om jag skriver såhär men jag vill inte spoila med respekt för de som inte sett den. Dock kan jag avslöja att det kommer ett femte kapitel, a.k.a en fjärde säsong, som går under namnet Redemption. I min åsikt tycker jag att det är perfekt för sammanhanget. Har ändå lite lust att se om allt igen… I HD. Ja, var avundsjuk!

Nåja, ska förbereda lite grann så inte middagen tar tusen år på sig att bli klar senare! Ner och köpa mjölk och sen kickar kvällen igång! Vi ses på dansgolvet! Eller bland de pixlar som jag möjligtvis fastnar på! Adieu suckers!

//c_Cae~

One response to “Äntligen Ministry of Sound 2009!

  1. I wanna see Heroes!! Tar tio år innan säsong tre kommer på TV. Får väl vänta I guess. Avundsjuk!

Leave a Reply

