Sista Ministry of Sound

I Malmö i alla fall. För mig och Diana, blev det en jäkla upplevelse! Efter knappt 20 minuter bestämde vi oss för att alltid göra detta, varje år, hon och jag. Det blir vår grej.
Det enda som blev till en besvikelse, var att Runa baren endast var för VIP, så nästa år blire VIP för oss! Stora förväntningar men det ska bli en årlig grej. Det bara ska.

Kvällen börjar med att flickorna ska göra sig klara, jag sticker och hämtar min biljett and we’re ready to fuck off. Vi slopar förfesten på Lilla Torg och drar direkt till Slagthuset med taxi. Shaded windows and two hot girls in the back seat is the shit! Väl där, syns en Audi A4 vid garderoben och jag säger en sak: KÄRLEK!
Bilen glöms snabbt bort och vi börjar utforska. Fullkomligt i extas, springer vi snabbare än vi borde, utan att krocka på någon, och letar fanatiskt efter en väg in till Runda baren. Vi får, till vår besvikelse, reda på att Runda baren bara är öppen för VIP. Vi fastnar sedan på det största dansgolvet intill Runda baren och känner lite då och då på högtalarna när basen  kopplas på max. Underbara känsla! Under nattens första rökpaus, stöter vi på ett pojkumgänge. De håller oss sällskap och roade resten av kvällen och ni kan väl gissa vilka som äger dansgolvet sen ; ) Vi pratar och det slår mig sen att jag vill attention-whore’a mig lite, so off the shirt goes och jag spenderar resten av natten i min EBS-tröja med urringning. Kungligt, det är vad det är. En tjej med massive cleavage som boxar alla andras som bara försöker gå halvnakna, tillsammans med en pin-uppa. Det blir ju inte bättre än så! Det blir en massa dansande, vissa lite mer intima än andra och resten som är mer av sliskigt äckliga raggfanskap som vägrar ge sig från det ena meningslösa försöket till det andra som alltid verkade sämre än det förra. Jag älskar mitt sätt att uttrycka det där <3

Jag måste bara tillägga att DJs som var spelade var väldigt grymma på sin sak, aldrig samma låt två gånger, väldigt karaktäristiska i sina remixes och de såg inte illa ut heller ;D Så creds till dem!

Natten blir morgon och det slutar med att jag oroligt irrar omkring parkeringsplatsen, letandes efter Tomas som skulle komma och hämta oss. Det går bra och en lat chaufför kör från Skeppsbron 2 till Max, helt jävla onödigt om du frågar mig. Fullpackat med dragna människor från Ministry och en för jävlig ostädad lokal, beställer vi alla mat och njuter av en fyllefrukost. De flesta i alla fall, för min del blev det bara en läsk.

Hemvägen blir rolig och jag älskar hur jag fungerar som levande GPS i Malmö. Yes, I love attention *attention whores even more*. Hur som helst, får vi syn på världens äckligaste Audi i Barbie-rosa och min mobil blir antastad för att ta en motvillig bild på den fula saken. Ja, bilen är fin men INTE i den färgen. That’s a violation dude. Against everything!

Men så ångrar jag mig lite grann nu för något som jag tvekade för imorse. Men men, jag får fler chanser!
Tack Diana för en väldigt underbar natt (som vi för övrigt måste göra om!) och tack Tomas som skjutsade oss. PUSS!

//c_Cae, som numera äger en befläckad telefon med en ful rosa Audi i minneskortet ;(

Leave a Reply

