Update request

Ja, jag uppdaterar på begäran numera. Eller ja, bara från VIP:are då men det förstår ni nog ; )
Sedan sist har det nog inte hänt så mycket, kanske lite roligt med att jag “tappade bort” min telefon igår kväll. Tydligen så är min arga sida skrämmande. Tur att den inte kommer fram så jätteofta, men å andra sidan så ska jag lägga mer tyngd på det positiva. Jag har tydligen en jättebra balans mellan min pojkaktiga och min tjejiga sida. Härligt!

Ni som känner mig vet att jag varken tänker eller handlar på samma sätt som en vanlig tjej gör. Kan hända att det blir lite förvånande för vissa men för andra, som häromdagen, så fick jag faktiskt komplimangen om att jag har en bra balans där. Vilken ego-boost där ;D

Uppdaterar nog lite senare om jag orkar/minns/om något fabulöst händer.

//c_Cae~

Leave a Reply

