Lite för omständigt kanske?

Var på klubben igår trots att man inte jobbade så speciellt mycket. Kanske är det en skada, kanske är det ett behov att hjälpa andra men jag sprang ändå runt och gjorde en massa som jag egentligen inte brukar göra. Kul var det dock, tills en flock danskar kom dit. Hängde vid lilla baren som vanligt och obeserverade en massa när dessa dryga människor gång på gång försöker ge mig deras nummer. Ju närmre de kommer desto längre in i baren flyttas jag. Det där med kroppskontakt under ett raggningsförsök blev duktigt stämplat som phail. Tack gode gud att Tomas och Flax var där annars hade jag nog dött. Och att de fortsatte vara enormt omständiga trots att man väldigt tydligt och högt sagt nej gång på gång. Jag säger ett ord: drygt!

Måste dock tillägga att kvällen annars var väldigt trevlig, speciellt när man skapade en ytterst romantisk stämning uppe på karaoken ;D

And a special message to a certain boy, I read you like a book.

Det var gårdagen det, ska ner till klubben igen ikväll bara för att säga hejdå till Christoffer. Gud. Alla de som jag lärde känna när jag först kom dit försvinner ju på alla håll nu. Lite synd men man måste ju röra på sig i livet också och inte bara stanna på en och samma punkt hela tiden. Förståeligt att de vill röra sig vidare och samtidigt som det är lite sorgligt så blir jag ändå glad att de kommer utvecklas.

Hur som helst är jag just nu väldigt förvirrad. Jag försöker analysera vissa personer men det går inte riktigt som jag vill. Och det är för att mitt huvud är så komplex ibland så jag måste bara slänga ur mig vissa saker och höra hennes åsikt. Ja, jag menar dig Diana. PUSS!

Grâce á toi á nouveau je respire, vill jag tro. Eller? Jävla osäkerhet!

//c_Cae~

2 responses to “Lite för omständigt kanske?

  1. I know that already.
    You will have to excuse me for a little while longer, untill i find a way to get rid of one “thing.”
    after that i hope the friendship is still possible.

    Untill we meet again /Blondie

  2. wut “thing”?

Leave a Reply

