100 fucking inlägg

What the above said.

Lekandet med A3an gick ju som smort, vilket förvånade mig en aning med tanke på hur lite jag har sovit. Helgen kommer kantas med jobb och massa plugg och pillande här och var. Tolka det sista hur du vill ; )

Okej, here’s the deal. Jag har en plan och den ska sättas i verk  på lördag. Nej, jag väntar inte på det rätta tillfället för det finns inte. Man gör sig till den, den kommer inte bara man väntar för jag menar vill man ha chansen så får man se till att öppna den förbaskade dörren själv!

Okej, jag insåg precis att jag inte käkat på hela dagen och att detta inlägg legat och jäst i kanske 5 timmar nu. Väntar just nu på att avnjuta min hittills bästa skapelse ren matväg tilsammans med Diana. Gode gud, jag har aldrig gjort så god mat men är man awesome så blir allt man rör awesome, inte sant?

Usch, jag måste städa. Och ringa samtal, dock kan samtalen vänta till på måndag för det är LÅNGHELG! Tackar jL för påminnelsen.

Som vanligt är helgen späckad med massa events som jag ska närvara på.
Först middag med Diana så snart denna vackra varelse dyker upp, sedan röjer vi lite i stan.
Torsdagen innebär heldags-date med brorsan min, that’s crazy. Han och jag är bäst tillsammans.
Vänta lite, jag tror faktiskt fredagen är tom. And it is \o/

Lördag innebär middag hos Kien så jag är nog borta mesta delen av dagen för att hjälpa till. Och så har vi planen som ska ställas till verket då ; ) Det kommer gå bra, om inte så kommer omgivningen smälta ;D Era suckers! Men på ett bra sätt. Och sen… Kommer jag klämma in mitt projekt och pluggande in i alltihopa. Jag älskar mitt liv.

//c_Cae; “please don’t say you are ‘lazy’, datte honto wa crazy!”

Leave a Reply

