På topp!

Sakta med säkert växer den delen fram igen och jag har ingen annan mer att tacka än mina kära flickor. Sen att hjärtat mitt poundar sig upp i halsen på mig är en annan femma. Och trots att gårdagen var fullproppad med saker att göra så klarade jag mig faktiskt. Förvånansvärt galant och utan mat under hela dagen (inte ens en halv tugga bröd) fram till 2030. Det är som Tomas säger, den rushen av att kunna göra en massa lever jag på. Den driver mig så pass att jag inte ens klagar över att jag inte fått mat. Något som jag brukar göra.

Har egentligen inte mycket att skriva om, i alla fall inget mer än att planen som egentligen skulle verkställas under lördagen skedde igår istället. Och ja, mina planeringar går sällan, riktigt sällan, fel så det slutade über och med en väldigt tjejig Cae på Ölkafét. Ikväll bär det av till Lilla Torg, for once men innan dess ska jag träffa Huang, my brotha from a different motha och så kvalitetstid med lillebrorsan min.

Jag tror inte jag har smält faktum än. Faktum att min plan gick så bra och att det var precis som jag har förutsagt det. Det bevisar två saker, det ena där jag faktiskt är slö vad gäller mig själv och det andra att jag är grym på att planera in grejer. Wicked! Nämnde jag förresten att jag inte sov så mycket under natten? Det gör inget dock för jag klarar mig nog om jag börjar droga ner mig i kaffe igen. Inte för att jag gillar det men det skapar en mental bild av att jag klarar mig bättre. Därför håller jag mig till det, i alla fall tills stormen är över med mitt sidoprojekt. Som för övrigt måste dras igång på riktigt nu. Nu när miss Johanna är borta så hade jag tänkt att fixa det så hon inte får se plakatet ;D

Nä, nu ska jag sluta babbla skit och koka kaffe till mig själv. Så jag kan röra om det riktigt koncentrerat istället för att sakna vissa personer. PUSS!

//c_Cae; if I said I miss you, how would you respond?

Leave a Reply

