Galet^2

Denna helgen har mest varit galen. Riktigt galen om jag får bestämma. För det första har jag vandrat runt i klack tre dagar i rad! Rejält stolt över mig själv för den prestationen, speciellt när man kunnat jobba i samma klackar också. Creds!
Fredagen kantades med fest på klubben och det var ju helt okej ändå. Men jag vet inte om jag vill gräva i minnet och försöka komma ihåg vad som hände. Förutom att det att jag gjorde en upptäckt om mig själv, men det håller jag mellan mig och min tös Diana ; ) Det och mina blickar i långa baren igår säger precis allt.

Det gick ju ganska bra ändå, hela den här helgen. Lite flummig kanske men det går.
Just ja! Middagen hos Kien gick bra, bara det att det tog slut på mitt energiförråd när jag lekte med alla kusiner… Nästa vecka bär det av dit igen, då bara jL, Johanna och jag som kommer närvara. Kommer bli roligt, speciellt om jag ska jobba efteråt.

Var ju inte tänkt att jag skulle jobba igår men det blev för mycket för Hanna igår så jag fick hoppa in. Konversationen med Martin var ju bara klockren.
– Hej! Äru full?
– Hej! *kram* Nä, varför det?
– Kan du jobba? För jag har försökt vara en klubbchef, barchef och bartender på samma gång och det går inte så bra.
– Vilken bar?
– Hannas, hon behöver hjälp.
– Okej. *försvinner i vimlet*
Lätt den bästa konversationen jag och Martin haft. Det gick ju bra tills dess att fulla jävlar dök upp och så fick gästerna nog lite action när jag och Hanna skulle stöta bort idioter som ville ha våra nummer. Och sen att Phong dök upp var ju bara klockrent, triple up med andra ord ;D Allt jag säger är: Sandwich. Puss på er flickor! <3

I övrigt har jag skapat nya drinkar ;D Riktigt nöjda gäster och en egoboost för mig. Och imorgon ska jag springa lite ärenden som vanligt. Sedan ska jag nog sticka och steka, 18grader + 1m/s = heavenly!

//c_Cae; my apologies for a boring update and I blame the wicked weekend for that!

Leave a Reply

