Lol

Jag upptäckte precis att jag har suttit och småfnissat för mig själv i kanske 10min. Jag är skadad, på riktigt. Eller bara allmänt tankspridd. Måste fokusera speciellt mycket nu när man pluggat under hela dagen. Jag vill steka men vädret verkar växla lite för mycket så jag är väl fast här. Eller så tar jag och diskar och städar lite i köket innan jag fortsätter plugga men så gillar jag att plugga. Dagens Cae-dilemma det där. Förutom det att jag har sjukt ont i kroppen av någon anledning så jag går som en jävla pingvin *tänker på boken Onda Pingviner, ja det är en referens till dig Diana*.

Lekte med A3an igen. Och lite olagliga moments blev det men det förbisågs av alla, utom de som jag körde om *evil grin* You suckers som blir omkörda av en liten brud! Och så har jag glömt att införskaffa mig en klänning till nästa vecka. Helvete!

//c_Cae; är jävligt nyfiken på den förbaskade måndagen som verkar för långt borta…

Leave a Reply

