1ans växel istället för backen, tack!

Tack vare vissa personer, som jag råkar bo med, så ligger min vackra planering 3 dagar back. Det trots att jag planerat in 3 extra dagar ifall något skulle gå fel. Men även med den felmarginalen så lyckades de ändå fuck things up. Smack you very much… Jag gillar inte att jag ligger back i planeringen, det är bara så fel i min naturliga nisch. Fan, den frasen fick mig att bli nostalgisk. Så nostalgisk att jag nästan vill plugga marinbiologin igen. Jag saknar den tiden. Fuck it, service management is my new shit. I hope. Har fortfarande inte fått mitt besked som skulle varit i min hand i tisdags och väntan gör mig nervös. Riktigt nervös.

Det börjar kännas som om alla har så mycket att göra på sistone att inget kul händer. Men efter mors dag-/studentrushen… Då jävlar ska vi hitta på massa shit! Låt min crew underhålla din vardag, först ut är nästa steg mot Battle Royale-planen, eller hur Ali och Diana?

//c_Cae; there are two kinds of people in the world, the entertainers and the observers~

Leave a Reply

