Vilken självdisciplin?

Jag har, efter 3 års uppehåll, i två år att jag ska börja träna och meningen var att jag skulle göra det idag. Har visserligen planerat vilken route jag ska ta men att ställa den i verket är ju lite svårare när man har svårt att röra höften (för helvete, jag låter som en kärring) och ett fete blåmärke på innerlåret… My god. Men imorgon, oavsett hur lite jag sovit eller när jag kommer hem imorgon bitti så ska jag ta den routen. Oavsett vad!

Nåja, ska väl göra mig klar inför middagen hos Kien nu då. En halvtimme kvar innan jag och syrran ska träffa upp jL för att handla. Undrar vad vi ska laga… 3 rätters middag kanske. Det förtjänar han så vi kör på det. Nä, nu måste jag nog fixa mig.

Leave a Reply

