What the hell…

Om kvällen ska jag bara säga; tvekar man så ska man skita i det helt och hållet.

Och fråga mig inte varför jag är vaken kvart i tre på morgonen när jag har en massa att göra. Tror inte jag kan sova ens med tanke på hur mycket som rör sig i mitt huvud nu. Får väl hoppas på att man hinner göra klart saker tidigt så man kan ta en sväng till 01 senare. Jag saknar mitt hav oerhört mycket fastän jag var där i söndags. Men det räknas inte, jag var för knäpp i huvudet för att ens komma på att jag faktiskt var där när jag väl var där.

Men det skummaste är nog att min blogg hade 41 besökare igår. Det är fan i mig en dubbling efter 2 veckor. Och ja, jag är förvånad. Lite i alla fall.

If I were to tell you “catch the wheel that breaks the butterfly”, would you catch the wheel and throw it on my wings, breaking them so I wouldn’t leave your side? Or would you break the wheel to fly with me?

Oh ya, detta är nog mitt favoritinlägg – det 111e <3

//c_Cae; anxiously waiting for answers from all of you

Leave a Reply

