Famous last words

Efter Marcus’ något berusade påhitt under söndagsmorgonen, så har det spridit sig som en löpeld över hela min umgängeskrets. Ni vet, det med famous last words. Och allt började med ett simpelt “Watch this!” Inte för att jinx’a det men det är lite otroligt att man lyckats hålla det uppe så länge. Å andra sidan håller vi på att komma på fler och fler såna lines. Diana och Ali har dibs på “Why not?” och jag… Jo, jag och Flax har dibs på “eany meany miney moe”. Lätt att det blir det sista jag säger! Och med ett leende på läpparna. Crazy, det är vad det är. Inte trodde jag att jag är så fucked i huvudet men jag gillar det. And my new crew can handle it.

Börjar bli lite jobbigt nu att man inte kan sova tidigt och det är väl lite av en ovana nu att man bloggar såhär klockan 2 på morgonen när man vet om att man ska upp om 5h och springa runt bland studentmassorna. Skoj att jag kanske inte ens kan vara med när systern kastas ut. Nåja, plakatet blir bäst i alla fall och så min klänning förstås <3

//c_Cae; dibs on crazy! and a huge congrats to my favorite younger generation on their graduation day~

One response to “Famous last words

  1. famous last words: Is this computer eatable?

Leave a Reply

