En bit kaka

Och så har dagen varit über igen. Mestadels i alla fall. Försov mig men hann ändå med att leka lite med A3an *kärlek* Det är creds att kunna stiga upp, göra sig klar och dyka upp på ett ställe på 20minuter. Tack gode gud för cyklar ;D

Sedan möter man upp Martin tillsammans med Ali på StranD och flummar där tills bästa vännen min dyker upp. Hanna plockar upp vårt lilla entourage och kvar lämnas Diana och jag för en fika på Barista. Dock hinner vi med ett stopp på Miss Juniverse, ja det stavas så, och där fyndar vi lite grann innan vi drar för kaffet. Massa skoj bjuds på trots förkyldning och dålig start på dagen. Och nu har vi fler galna upptåg för oss. Vi kanske borde kvala som Crazy/Beautiful hos Ballar av stål, eller hur? Jag hör redan svaret: Varför inte? tillsammans med ett stort leende.

Nä, off to shower och sen Ölkafét. Usch vad jag hatar att skriva det med ett k.

//c_Cae; that didn’t get accepted to CSL…

Leave a Reply

