Splittrad… igen

Det stör mig att oddsen är 75% mot 50% och det stör mig ännu mer att jag hellre spelar på 50% än 75%. Hur korkad är man egentligen då? Seriöst? Jag vet att jag måste vänta till typ i augusti, men jag vill inte vänta. Det är för det första långt dit och jag avskyr att vänta. Jag är bra på det men jag hatar det, verkligen hatar det. En av få saker jag hatar faktiskt.

För helvete! Jag måste rensa huvudet innan jag kan göra ett propert val. Och djupt där inuti mitt egentligen så sköra hjärta vet jag att om jag spelar på 50%, kommer jag förlora. Det stör mig att jag vill spela på de 50% samtidigt som jag vet att min intuition aldrig slår fel. Nä, nu ska jag göra nudlar och stilla min hunger.

//c_Cae; snart käkar gulingen nudlar igen, riktigt onormalt… säger vi~

Leave a Reply

