Fundera mera

Jag har lust att konfrontera det och jag ska nog göra det. För hade jag vetat från allra första början att det skulle vara så att en person i min närvaro först bitchar om hur jobbigt och irriterande det är när andra döljer sitt riktiga jag och sedan själv gör det, hade jag nog bett denne person att gå på audition för nästa Batman-film som TwoFace’s side-kick eller något. Och konstigt nog så skär det när jag vet att denne person inte kan närvara vid min heliga dag, den enda dagen på året som jag faktiskt riktigt mycket önskar bara vara lycklig.

Min pro/con lista växer och jag börjar väga in alla aktioner från alla håll och kanter, och kanske inte föga förvånande så har jag faktiskt, utöver mina 3 andra, en till lösning. Visserligen tippar det över på 50% men vi får se helt enkelt. Jag längtar ärligt talat inte till mitt slutgiltliga beslut men jag vill ha augusti här för att kunna resa iväg bara för miljöombytets skull. Det behöver jag med tanke på att jag inte haft en ordentlig semester sedan 2002. Trevligt, ytterst trevligt.

Jag är faktiskt förvånad över vilken stämning som skapades på karaoken igår natt när jag sjöng och för att vara ärlig så är jag faktiskt lite generad ändå fastän man är någorlunda van vid uppträdanden. Men jag menade faktiskt den låten jag sjöng solo fastän jag vet att jag kunde tagit vissa toner bättre men gjort är gjort och tanken är den som räknas. Och jag älskar er.

Och till den stora frågan som detta inlägg egentligen skulle handlat om, ska man äta mer eller ska man låta bli och vänta till senare ikväll?

//c_Cae; borde heta gluttony i mellannamn och gifta sig med lust~

Leave a Reply

