Snabbis

Jaha, återigen är man inte hemma när man bloggar men vad gör det? Innehållet blir lika galet ändå och erkänn, du gillar det ;D

Jag är i alla fall Malmö nu och ärligt talat känns det inte som om jag ens lämnat stan. Jag saknar rena kläder och en ordentlig dusch men annars klagar jag inte. Helgen, som varat i snart en vecka där jag knappt varit hemma, har varit underbar. Gott sällskap var det enda jag behövde för att koppla av och nu lär det nog bege sig mot en vecka med en massa tjafs och andra mindre trevliga saker för att kompensera min mini-semester. Det är nog värt det om mitt hjärta förblir intakt. Och dör jag så gör jag det efter att jag sagt mina famous last words och med ett leende på läpparna annars kommer jag tillbaka!

I nuläget funderar jag om jag ska dra ner till klubben eller inte. Gör jag det vill jag nog helst duscha före men drar jag hem finns det en risk att jag inte drar ut igen av ren lathet. Sen å andra sidan är rena kläder det enda jag behöver…

//c_Cae; nej, titeln har inget med sex att göra… inte än i alla fall ;D

Leave a Reply

