Megan Fox on a Harley!

Ah my gad, ah my gad, ah my gad! Imorn blir det av för Transformers 2 – Revenge of the Fallen. Kommer bli jätteskoj med tanke på att man får se två underbara ting tillsammans i en och samma film. Riktigt nice! Och ännu mera nice att mitt favoritband gör lead theme till filmen också. Is win!
Biljetterna är bokade och allt som är kvar att göra är att hämta de och avnjuta filmen. Ursäkta till de jag sagt skulle ringt/mailat om detta men jag behöver quality time med de två som jag ska se filmen med, inga namn nämnda för ni vet ändå vilka ni är. Hur som helst så är jag bara hyper nu. Men jag borde sova. Eller plugga.

Jag har något att bekänna, inte för att jag vet exakt vilka som läser detta men jag har glömt hur det är att älska, hur det är att vara kär. Jag vet exakt vad som hänt och exakt varför jag slutat upp som jag gör men jag törstar efter det.
Och jag vet ärligt talat inte hur jag ska ta mig till just nu. Kanske behöver jag lite tid för mig själv och inte tänka på ett smack men jag kan inte. Jag är en funderare och jag funderar konstant för att mitt huvud skall må bra. Det tär på mig när jag vet att jag har två underbara varelser som vill vara med mig och ge mig det jag vill ha men jag vet inte hur jag ska hantera det. Det hela med lycka vet jag att jag behöver men jag vet inte hur man handskas med det. Nu när jag sitter här och lyssnar på kärlekslåtar vill jag bara gråta medan jag spelar random spel. Inte för att jag känner igen mig, något som jag gör, utan för att jag inte minns hur det känns, hur det är, hur man gör. Det känns som hjärtat mitt emigrerat till Mars eller till nåt annat ställe där sånt inte finns. Jag gjorde tydligen ett bra jobb att låsa in skiten och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Bra Caely, jättebra… Och jag menar det inte att göra allt komplicerat, jag bara vet inte just nu.

//c_Cae; tycker det är jävligt att först hålla käft i ett år och sen öppna den när den kunde varit stängd hela tiden ;D

Leave a Reply

