Egen tid

Nu äntligen, efter ungefär 7 dagars festande och random galna upptåg, ska jag få tid för mig själv. Jag insåg idag att det är för första gången på ca 2 månader som jag får tid för mig.

Egentligen har jag inte så mycket att skriva förutom de galna gånger under en veckas gång som man varit hos Ali och gjort massa korkade grejer. Korkade grejer som att sitta i jacuzzi, supa och pressa i 5-6 pers i en jacuzzi och dusch för 3 respektive 1. God mat och gott sällskap. Dessa dagar har jag fått bekräftat att jag väljer frosseri istället för lust och för det delvis tackar jag och delvis skyller jag på Ali. Hur som helst så har alla inblandade stiftat nya bekantskaper och det är alltid kul. För första gången under 7 dagar har jag sovit i min egen säng och jag gick faktiskt från Segevång till Södervärn igår innan jag insåg att jag förmodligen kommer tuppa av om jag försökte gå till Lindängen…

Jag borde förmodligen inte sitta här och blogga istället för att sova eller göra något annat som inte kräver energi. Fast jag har gjort en hel del idag även om jag inte borde gjort det, som att till exempel varit personal shopper, psykolog och omhändertagit den mest behovskrävande pojke jag någonsin träffat. Jag hatar needy.

Apropå needy, så håller jag på att bygga upp min pro/con lista. Jag vet mycket väl att i slutändan så kommer jag kasta den och bara skita i allt och ta saker som de kommer men någonstans vid denna vägen kommer jag behöva göra ett val, frågan är vilket. Intressant det här, men nu ska jag terrorisera köket och reta lite gallfeber på mamma innan jag halvt låser in mig i mitt rum för att lyssna på lite emo-musik och fundera på vilka filmer jag ska plåga mina ögon med ikväll.
Ha en fortsatt sjuk kväll gott folk.

//c_Cae; uh, yea Optimus Prime can rock my panties any day~

Leave a Reply

