“China girl you look like vomit”

Gårdagen präglades med att steka på beachen och leka lite överhet. Trots vårt grejsimojs till sällskap, förgylldes vår tillvaro av en perfect ten precis framför oss. Übernice säger jag bara, über! Kvällen drar igång på riktigt när vi når min partner in crime’s lägenhet där vi bland annat frossar i oss skräpmat och glor Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events, som för övrigt var en strålande film.

Rubriken kommer från ingen annan än min käresta ms Awesome. Precis när vi har gått och lagt oss, diskuterar vi våra beachäventyr. Och som ni alla vet så blir inte gula människor (jag menar mig själv då och alla ni som vill vara politiskt inkorrekta) bruna när de solar utan de blir först beige och sen blir de beigebrun a.k.a vomit.

Annars har vi, som i jag och ms Awesome, bestämt oss att skaffa en crew där vi inte flummar till det allt fär mycket, och älskling du vet vad jag menar ;D
Och så har jag insett att det är första juli idag. Dagen närmar sig med snabba steg och trots att jag sett framemot det och hoppat runt som ett barn under de senaste två tre veckorna så är jag faktiskt nervös nu när den är så nära. Kanske jag ska spendera resten av veckan här så jag slipper nervositeten där hemma?

//c_Cae; not blogging from H.o.n.A~~

Leave a Reply

