Lövley

Ja, det här kommer bli ett mer eller mindre känsloladdat inlägg för jag känner mig som om jag är på toppen av världen nu när jag verkligen insett att jag har världens bästa vänner. Okej, kanske inte så känsloladdat som jag trodde men ändå.
Det är inte ofta jag uppdaterar flertalet gånger under en dag men det gör jag idag för att jag insåg imorse att jag glömde nämna de coola frukostmåltiderna vi haft hos Flip och Flop förra veckan. Vissterligen avnjöts dem klockan 1700 men det var underbart för jag fick känslan av att det kändes som jag var hemma. För engångs skull, kändes det som om jag funnit stället jag letat efter ända sedan jag fyllde fem. Den känslan som jag bara upplever när jag är ensam med mina morbrödrar och den som jag får när jag är nära havet.
Det slog mig också att jag trivs med dessa människor. Mer eller mindre har samma crew umgåtts non-stop i 3 veckor utan att gå varandra på nerverna.

Annars så har jag fått världens bästa presenter från mina vänner, i form av mat. Gött gött! De känner mig väl och jag gillar att jag inte behöver bli tillfrågad och besvara vad jag önskar mig, jag har redan allt jag någonsin velat ha och lite till, mer än så kan jag inte begära. Annars så har dagen varit proppfull med gratulationer från alla håll och kanter och jag har varit lite upptagen med att svara på allt eftersom det är så smaklöst att bara ändra sin Facebook-status till något i stil med “Tack för alla gratulationer”. Opersonligt och definitivt inte stiligt i min åsikt.

Oh ya, bilderna från fotosessionen är upplagda på Fejan.

//c_Cae; jammin’ to Sublime/The Streets~~

Leave a Reply

