Det var bättre förr

Spotify, är som vi alla vet, min nya drog. Det roliga är att jag gjort en massa u-svängar för varje gång jag startar igång det. En dag kan jag få för mig att enbart lyssna på Korn, för att under samma dag växla till Sublime. Men det är inte det som det ska handla om nu. Det handlar om att jag återupptäckt min kärlek för Dean Martin. Dösnygg är han och den rösten är ju bara gudomlig. Och återigen påminns jag hur mycket av musik som var bättre på den tiden. På tiden när man gjorde musik för att man älskade det och inte för att varje singel hade gett en x antal miljoner. Lite synd faktiskt att allt i denna värld ska handla om just papperslappar som egentligen inte har något värde om man tänker emotionellt. Men nåja, nu ska jag avnjuta min fredag och toppa den med romantiska upptåg. Till och med mer romatisk än vad det var igår natt…

//c_Cae; head over heels…

Leave a Reply

