Ställ inga frågor än…

Klockan är 02:47 och jag är fortfarande uppe. Nervös som fan och trött som stryk och ändå befinner jag mig inte i min säng.

Dock har man firat Johans födelsedag lite grann och jag inser att crewn bör hänga mer än vad den gör i dagens läge. Så det är dags. Dags för mitt underbart komplexa sinne att koka ihop något och det har hittills resulterat i att fru Awesome, The Eve och jag diskuterat olika flash mobs events som vi ska köra igång snart. Det kommer bli sjukt och förhoppningsvis blir ingen arresterad. Men double u tee eff, you gotta do that shit at least once!

Läste förresten en oerhört äcklig blogg igår. En tjej gjord på plast som bara flashar runt sina not-so-natural-huge-ass-tits tillsammans med sin jag-vill-vara-size-zero tändsticka till kropp och som skriver värre än hon talar. Lite fördomsfullt av mig kanske men en inblick i hennes vardag innebar fjortisuttryck skrivet i caps och sådant språk som är oumbärligt. Det är ju värre än att tala i chattrumsförkortningar, som för övrigt är underskattat.  Jag menar, det finns ju få saker som är hetare än en het tjej som säger lol, omg och gifv! Hur som helst, så ville jag bara klaga på hur man kan skriva så oerhört omoget när man består av mer plast än självaste M.J. Visserligen säger det en hel del om människan men ändå…

Och apropå M.J, med all respekt till alla där ute, så är det otroligt nedvärderande att helt plötsligt spamma hans tidlösa klassiker efter hans död. Det och att hans musikskapande dog 1995. Efter det året hände inte så mycket och jag förstår inte varför det har tagit världen 14 år att inse att hans musik var och förblir grym. Varför helt plötsligt galet spamma hans musik nu när det säkerligen funnits tusentals tillfällen att njuta av den innan?

Sådär, nu har jag bitchat klart. Ses om ett par timmar nu då. Hur det nu ska gå när jag ska laga mat för 8 personer för första gången i mitt liv ;b

//c_Cae; tackar ja till nästan allt du frågar om… är det jag eller är det du? eller är det faktum att det är vi eller det kanske till och med det du gör mot mig som får mig att sluta vara så rädd?

Leave a Reply

