Festival!

Av folket, för folket – Möllevångsfestivalen. Medan mina kära vänner redan röjer på den, sitter jag hemma hos mina föräldrar efter att ha avslutat nästan alla dagens hushållssysslor. 2 saker till att fixa innan jag slutligen kan ägna mig åt lite studier.

Gårdagen gick som smort. Inget annat var ju egentligen förväntat när jag är tänker efter. Det var ju trots allt min spagetti och köttfärssås som tillagades och den vinner ju alltid oavsett vad för typ av människor jag serverar den till. Fick ju till och med en inbjudan till deras hus. Tokigt! Sen var jag ju riktigt nervös men det gick över när jag hade pratat med Marcus under städningen och prep’en för matlagningen.

Usch när jag inser att jag blivit usel på att uppdatera. Dock har inte så mycket hänt på sistone, i alla fall inte riktigt officiellt. Tror jag. Jag får gräva lite i det. Eller så har jag bara inte ens insett vissa saker som händer/hänt i livet mitt. Det och att jag hakat upp mig på min lite konstiga dröm…

//c_Cae; knäppar mig med mina syskon, som tydligen blir dissade av sin egen mor~~

Leave a Reply

