Win!

Snart är man i mål och det känns så oerhört bra. Var ju bara tvungen att släppa ur mig det och jag är faktiskt glad fastän det under kanske 1-2 minuter skrämde skiten ur mig att behöva vänta.
Är man awesome så vinner man alltid och det ska firas. Vet dock inte hur men det ska gå. Lite glass och skönt sällskap skulle sätta pricken över i om man säger så :b

The Eve is out of town och jag saknar henne redan. Det är verkligen sämst att behöva sakna de två tjejer i mitt liv som blivit essentiella i mitt liv. Och angående förra inlägget så krockade jag i 150 med ångest. Jag trodde aldrig att det skulle göra mig så ledsen och sårad att inte få jobba i baren och att behöva se någon som är sämre än en själv jobba på samma ställe man själv jobbar på svider riktigt mycket. Det skar sig genom hela mig och det får vara patetsikt men det är min ursäkt. Fast man ägde ju alla andra när man gick runt där med brills, keps, skinnjacka och nycklarna runt halsen. Såg nog ut som en backstage crew memeber ;D Trots det stod ångesten kvar ända tills dess att The Eve och jag stack hem. Då tog saknaden över och det gjorde inte saken bättre att man visste att The Eve skulle åka samma morgon när man förmodligen ligger och sover.

Hur som helst är denna dage tokigt kul så nu ska jag sluta klaga över min jobbiga lördagsnatt och forsätta äta mina nudlar!

//c_Cae; så sjukt grym man kan vara!

Leave a Reply

