hush hush

Det som skulle ha varit en hemlighet är numera redan spritt över halva Lindängen. Vilket innebär att inom ett dygn så kommer hela kinesvärlden att veta att jag har ett rosa kort. Kineser… de kan bara inte hålla käften. I och för sig så grävde jag min egen grav idag men jag hade ändå hoppats på att en viss person skulle hålla klaffen. Men återigen, kineser.

Gott att äntligen få träffa Ali och ms Awesome idag. Lite quality time fick vi flickor idag men det känns som att det behövs lite mer. Jag får dra i ett par strängar igen. Hur som helst så gick dagen som smort och jag fick plocka upp mina mest älskade människor från hemmet/jobbet för första gången. Riktigt kul och det är definitivt inte sista gången som det görs!

//c_Cae: önskar jag kunde vakna av det väldigt irriterande alarmljudet bredvid dig, just to wish you a nice day at work <3

Leave a Reply

